Modul în care organizăm timpul copiilor reflectă grija pentru nevoile naturale ale acestora și grija pentru o învățare eficientă.

Dimineața o începem cu mișcare și conectare la grup prin activități de dezvoltare personală. Pregătiți fizic și emoțional, ne luăm cu toții provocări individuale de învățare în Genius Time (timp pentru învățare individualizată). Descoperim în ce fel suntem mai pricepuți decât în zilele precedente legat de ceea ce am învățat.

Apoi, reuniți în grup, aflăm lucruri noi despre tainele comunicării sau matematicii și științelor. Fiecare secvență de învățare este gândită pe parcursul a 2 ore intercalate de o pauză în parc. În cele două ore copiii pot trece prin întreg ciclul învățării prin experiență (experiență, reflecție, teoretizare, aplicare) pe cele două teme.

Ziua se termină cu o activitate creativă sau cu limba străină predată în mod creativ și relaxat (prin muzică, teatru, dans, artă).

Vinerea, activitățile se vor face de către învățătoare, profesor voluntar vorbitor nativ de limba engleză (Jay Thorne) și designer de curricule individualizate (Manuela Murariu) și au ca focus înțelegerea naturii și exprimarea prin artă și limbaj a experiențelor trăite în natură (cu deplasare la fermă, grădină sau pădure).

Structura unei zile

8.00-8.30

Bun venit

8.30-9.15

Ne mișcăm și ne conectăm la noi și la grup

9.15-9.45

Provocări de învățare individualizată.

9.45-10.30

Descoperim lucruri noi

(învățare prin descoperire)

10.30-11.15

Pauză în parc

(joc liber și gustare)

11.15-12.00

Project time

Lucrăm cu ceea ce am descoperit

12.00-12.45

Activitate creativă

și limbă străină

12.45-13.00

Explicăm ce am învățat în cadrul zilei și cum ne simțim despre ceea ce am realizat.

 

Luni Sport Genius Time Limbă și comunicare Pauză Limbă și comunicare Spaniolă Reflection Time
Marți Dezvoltare Personală Genius Time Limbă și comunicare Pauză Limbă și comunicare Engleză Reflection Time
Miercuri Sport Genius Time Matematică și științele mediului Pauză Matematică și științele mediului Muzică Reflection Time
Joi Dezvoltare Personală Genius Time Matematică și științele mediului Pauză Matematică și științele mediului Artă Reflection Time
Vineri(ziua în natură) Genius time Drum către fermă grădină/pădure Artă Muzică Limbă și comunicare Drum de la fermă, grădină, pădure Reflection Time

 

Orar afterschool

Programul de după-masă vine în continuarea celui de dimineață, păstrând tema zilei. El urmărește dezvoltarea aptitudinilor practice și dezvoltarea creativității copiilor, abilități care îi ajută să își arate concret interesul pentru diferitele domenii din mediul ce îi înconjoară. Pentru copiii (cl. 0 pana la clasa aIII-a) care nu participă la programul de dimineață, programul de afterschool include timp pentru realizarea temelor.

În două zile din cele cinci, activitatea copiilor va fi facilitată de un profesor vorbitor nativ de limba engleză (Jay Thorne) pasionat de creativitate și natură (grădinărit).

Activitatea zilei de luni se va desfășura în sălile specifice (Sporturi – Modex, Jonglerie cu Școala de circ – Casa Studenților). Copiii vor fi însoțiți de cei doi facilitatori ai școlii.

Activitatea zilei de marți se desfășoară sub coordonarea lui Victor Dragoș (actor, regizor) și Danielei Șilindean, care vor invita diferiți artiști ce pot lucra cu copiii pe diferite segmente ale exprimării artistice (muzică, scriere creativă, teatru, storytelling, pictură, etc).

Activitatea zilei de joi este derulată de o echipă de pasionați ai tehnologiei si new media (Alexandru Șișu – programare, Victor Dragoș – video, Aurel Diaconu – roboți, David Pongor – Animație& Minigaming, Roland Straub – Creativitate prin media).

Vinerea, dr. Noemi Meszaros îi va ajuta pe copii să înțeleagă natura prin lentila microscopului, iar Ioana Istrate (Hunyadi) va expune copiii la diverse activități/proiecte în cadrul cărora munca în echipa este importantă. Tototdată, în cadrul întâlnirilor de vineri, copiii vor avea posibilitatea de a interacționa unii cu alții prin jocuri de rol, lucru manual și voie bună.

13.00-13.30 Prânz
13.30-14.15 Odihnă/Teme
14.15-15.00 Parc/ Teme
15.00-17.00 Activitate de dezvoltare a creativității și abilităților practice

Zi Tema zilei se reflectă în temele discutate dimineața și abilitățile dezvoltate după-masa) Activități
Luni Avem grijă de noi (cum ne mișcăm, cum relaționăm, cum învățăm) Conținut nou dimineața – Limbă și comunicare

Activitate după-masa – Sala de sport/Școala de circ

Marți Ne interesează cultura din jur Conținut nou dimineața- Limbă și comunicare

Activitate de după-masa: Exprimare artistică
(teatru/muzică/artă)

 

Miercuri Avem grijă de școală Conținut nou dimineața: Matematică

Activitate de după-masa: Meșteșuguri (Do it yourself) cu Jay (profesor vorbitor nativ engleză)

Joi Ne interesează tehnologia Conținut nou: Matematică

Activitate de după-masa: Manevrare și exprimare prin new media (film, roboți, utilizarea calculatorului/geometrie, fizică distractivă/aritmetică în joacă)

Vineri Avem grijă de natură Conținut nou dimineața: Științele mediului și Arte

Activitate de după-masa:

13.00-15.00 Grădinărim cu Jay (vorbitor nativ engleză)

15.00-16.00 Biologie la microscop

16.00-18.00 Germană cu Babel Junior (extra cost)